20 april 2009

Mannen! Myten! Legenden!

Japp helt rätt. Det är JAKOB STADELL jag pratar om!!!! Igår var han här och smittade av sin charm, kunskap och glädje till oss!!




Ja du Jakob, jag fick nog de bästa bilderna jag:D


Vi visade vårt material till vår slutproduktion......


Och Jakob hjälpte till att få de perfekt med sin kunskap och erfarenhet.


Ja, själv så fick jag en banan av Jakob, hahaha jag sa att de skulle komma ut på bloggen;P


Det var en härlig dag igår, solen sken och våren var i luften och så kommer han äntligen, Jakob Stadell. Det som var roligt just med denna gästlärare var att man direkt kände sig väldigt avslappnad runt omkring honom. Lite adrenalin såklart men det var något med hans lugn som fick mig att bara slappna av och vara mig själv. Det händer ju inte med så många som man ser upp till.
Vi fick en dag med massor av bra tips när vi bland annat visade upp våra delar ur Rent och Sweet Charity som Jacob själv har varit med i. Och jag fick även chansen att visa upp mina sångnummer till min audition i slutet av veckan som för mig kändes jäkligt bra. Fick ytterligare några små saker att tänka på som jag alltid uppskattar=) Så nu är jag så gott som redo att visa vad jag kan och mycket mer på fredag.
Allt som allt så kände jag att det jag fick ut av gårdagen och Jakob var att följa hans väg med bland annat delmål och hans härliga och sköna avslappnade inställning. Ni som känner mig vet att ta dagen som den kommer är inte riktigt min melodi men att försöka att bara slappna av och göra sitt bästa och se vart de leder var ingen dum idé de heller, jag menar, Jakob lyckades. Han har hållt sig kvar i branschen
Så tack Jakob för igår, det var väldigt inspirerande! Och nu är jag jäkligt redo att möta världen med dina råd i bakhuvudet!!:D
PS. Klicka in på han Myspace HÄR och lyssna på några av Jakobs egna låtar!!=)

Inga kommentarer: