16 april 2009

NICE DAY=)

Idag var en bra dag!

Allt börjar komma på plats till min stora sökning nästa vecka. Jag längtar verkligen nu att få uppträda med mina sångnummer och monologer. De har gått riktigt smidigt med dessa, känns så naturligt att arbeta på de här sättet. Jag kommer aldrig ge upp de här yrket. de gör mig så lycklig och jag är så villig att kämpa hårt och lära mig allt så fan i mig de kommer gå vägen.

Det ända som går trögt denna vecka är dansen. Man har trögveckor i dans då man måste kämpa och de är en sån vecka, men jag tragglar på och tillslut så släpper de och så trillar mynet ner. Men jag gruvar mig inte för dans provet, de jag saknar i teknik får jag gottgöra med charm och karisma;)

Just nu har jag suttit och skrattat högt för mig själv till Vänner! De är skönt att vara ensam ibland! Nu är de dags att kanske färga håret, BLACK!

Inga kommentarer: