19 april 2009

Myntet trillade ner!


Hahaha ja jag var tvungen att visa den här:P



Idag åt vi för första gången år lunch i SOLEN!WHI!


Nu är det söndag och jag vaknade imorse och kände att nu var de dags för en dag av vila så kroppen är med mig när de gäller på fredag. Myntet trillade ner igår med dansen, den kändes så bra! Ja, de är glädjen som saknas när mynet inte vill trilla ner och när man hittar tillbaka till glöden och glädjen så klickar allt. Min röst däremot har blivit trött av hårdkörningen så en vilodag var inte en sådan tokig idé. Speciellt inte nu när Jakob Stadell kommer till oss imorgon och ska arbete med vår produktion, jag menar Jakob Stadell!! Han är grym:D De kommer bli så härligt att ta del av (tänkte skriva suga upp först, men det kändes alldeles för snuskigt just idag:Phaha)all den kunskapen som han har och ta med sig de till min sökning på fredag.
Jag har arbetat hårt hela veckan nu för att vara på topp när de gäller och har verkligen arbetet med en positiv och stärkande mentalträning. Men nu när dagarna fort försvinner och de snart gäller så kommer ju nerverna smygande och så kommer tvivlen. Men än så länge är dom under kontroll och bort plockade och jag tänkte hålla det så hela vägen till sökningen är över på söndag kväll. Det är ju det här jag vill ägna mitt liv åt och nu kommer en chans som kan ta mig till den nivån jag behöver vara på, inte konstigt att nerverna kommer men jag försöker byta ut dom med lite jävlar enamma som jag brukar tjata om. Det behövs alltid! Man klarar allt man vill och det tänkte jag bevisa för mig själv och alla som tvivlar på sin egen kapacitet. Imorgon blir som mitt delprov, att vara på topp när de gäller, att de klickar när de måste, MYCKET BRA TRÄNING!! Och om de inte gör de så hinner man fixa de innan den stora dagen!


KOM IGEN! BARA EN BIT KVAR NU!! Se upp för här kommer jag;):P






Inga kommentarer: