1 april 2009

INSPIRERA dig själv!!!

Jag behövde få inspiration och fylla på krafterna så jag satt mig vid datorn och skrev direkt in youtube.com och började söka på olika versioner på Somebody to love, ni vet hur de är, man gör en låt så mycket att tillslut hittar man ingen känsla i den och frågan , vad vill jag egentligen säga. Japp inspiration var verkligen de jag behövde!!! Och av en slump kom de upp en kille från Danmark och jag tänkte äh va fan jag kollar in den ändå, annars kollar jag bara hur tjejer uppträder med den i musikalversionen. Och jag menar wow!! Vilken RÖST!!! De var de jag var ute efter idag, han är kanske inte ens myndig men vilken jäkla röst! LYSSNA!! Allt är inte klockrent men han får till de iaf. De är känslan jag har tappat efter uppträtt med den så många gånger, jag har glömt bort de allra viktigaste, vad vill jag ge till publiken med denna låt?

Känner överlag att jag behöver fylla på med lite inspiration nu när man har repat så mycket att ge ut till alla att man vill ha massor av känslor tillbaka. Men imorgon ska vi se "Pengarna eller livet" Anna Norbergs och hennes makes produktion, ska bli så roligt att skratta av sig och se hur professionella arbetar, nått man kan snappa upp troligtvis;)

På tal om att fnissa, jag har märkt de att när man har gått igenom en dag och man känner att man har fastnat i kvicksanden och man kommer ingen vart hur man än gör. Vet ni vad man behöver då? Man behöver en vän som min gumma Anna som man kan se på Sex and the city med och som masserar ens fötter utan betalning och det viktigaste, som får mig att fnissa!! Åh de känns så skönt att fnissa ut alla nerver som börjar närma sig! Tack för de gumman!!=)

KOM IHÅG! GLÖM INTE BORT ATT INSPIRERAS!!! VIKTIGT!!!

Inga kommentarer: