9 april 2009

Två veckor kvar....

Nu kan jag ännu mer! Jag känner mig förberedd och min mentala kraft jobbar på högvarv nu när det börjar närma sig. Nerver kan både vara positivt och negativt beroende på hur väl man hanterar dem. Min utmaning just idag, denna stund är att inte tveka på min egna förmåga och min tro på att jag är välförtjänt till att stå där och att min kunskap och vilja är nog för att komma in. Att jag förtjänar en plats. De borde vi alla göra, man ska aldrig undervärdera sig själv! "Ne men inte ska lilla jag stå här med dom riktiga stjärnorna". Här står ju en riktig människa med massor av potential och vilja och jag tänker ta min plats! På ett ödmjukt sätt såklart;P
Det är lite jävlar enamma som behövs när huvudet börjar dvala, inget jäkla pjåk utan de är bara och åk! :P hahah där fick man till de. Kämpa är ett ord jag tycker om, de menas att man gör allt man kan och ger in i det sista och på det viset förtjänar allt gott som kommer i ens väg. Det gäller att vara hård just nu och se målet klart framför sig även om dimman vill tränga igenom!

Och om jag ska skriva om något annat så är min dator äntligen lagad och tillbaka i Sverige och idag är det skärtorsdag och jag ska fira med min familj, alla är hemma=) MYS!

1 kommentar:

Kicki sa...

Hejja Tessan! Du kommer rocka fett på audition!! :D Jag håller alla tummar och tår för dig.
kramar i massor