3 april 2009

Klappen!

Jag vet, det ser inte mycket ut för världen men med en stol och scen kan fantasin flöda.

Ha ha min kamera suger verkligen men bilden blev ganska häftig, Kicki du ser ut som ett crazy spöke!:P

Hoffes plats. Han flinar pga att han har nyss kommit på ett skämt som håller på att kläckas ut...

____________________________________
Idag var en bra skoldag. jag hittade nästa pusselbit till mina auditionlåtar och även till en av mina låtar till vår musikal produktion. De känns så skönt att de snart faller på plats. Bra gjort idag Therese! Jag måste ge mig en stor klapp på axeln för ett bra utfört arbete med dig själv! Mitt förtroende för mig själv att jag kommer att lyckas känns jäkligt bra och det är skönt att ha den tron på sig själv, annars kommer man ingenstans.
____________________________________
Nu i helgen är jag kvar i vår skog och övar och över och koreograferar. Det är ganska så dött men jag har sett fram emot till att vara själv och ta den tid mina repetioner behöver och sen se på film och äta popcorn i sängen. Dvs jag såg fram emot de tills jag blev här ensam och mörkret föll och insåg hur påverkad man kan bli av andra människors humörsvängningar som befinner sig i sin inre cirkel, även om de befinner sig tiotals mil iväg, de kan verkligen förstöra. Nåja de är de jag älskar med de jag gör. När jag är igång och repeterar och tränar så är allt jag kan tänka på just de. Det finns inget annat som kan komma in, bara min kärlek till det jag gör och de känns så bra! Bara jag och min glöd! Det är inte fören man måste stiga ut till den andra sidan då man kan bli påverkad. Men så fort jag kliver in igen så är man på rätt spår och världen känns underbar! Det är en stor anledning till att jag inte blandar mitt privatliv och mitt "nåminadrömmarsliv"(om man kan kalla de så). Även därför ni så gott som aldrig läser om sånt på min blogg, precis som jag vill ha de:) Men men detta inlägg var ett undantag för idag men den hade ju sin poäng iaf.
_______________________________________
Hur som helst, på det stora hela är jag väldigt stolt över min utveckling och om jag fortsätter i den här takten så kan jag komma hur långt som helst. En klapp på axeln till sig själv, de borde vi alla ge oss då och då, eller hur?
Nu är det nog dags att städa badrummet( eller vad säger du Alex?;))

4 kommentarer:

Kickiloo sa...

Haha! Ja, jag är ju lite som ett vandrande spöke just nu. Så bilden stämmer ganska bra överens med mitt sinne :) kram kram

Hanna Persson sa...

vilket märke har du på kameran? man brukar kunna ändra blixten så den blir starkare eller svagare.

alexander sa...

det är bra min lilla lortgrid! ;P

alexander sa...

lortgris ska det ju va!! :P