3 maj 2009

Back in place=)

Jag är nu tillbaka i skogen efter tio dagars äventyr. Jag har massor av lärdom och stolthet med mig i bagaget efter dessa auditions. Jag har även massor av tankar som sprudlar i huvudet och jag kom fram till de väldigt nyligen att ibland får jag känslan över mig att allt kommer alltid att vara bra för jag har föralltid mig själv och de fick mig att fyllas av sånn glädje och trygghet. Sen kom jag på de att jag under denna underbara resa kom att hittade min bättre självkänsla och byggde upp mig självförtroende. Det finns inga tvivel om att jag klarar allt jag vill och tar för mig. Jag känner mig på sätt och vis väldigt stark i mig själv, på ett sätt jag aldrig har känt mig förut, till freds och lugn.

Att vara tillbaka innebär att det är hårdkörning med träning till vår slutproduktion som är musikalen Best of Brodway!!! Jag har hamnat lite bakom nu när jag har varit borta och det är någonting jag inte tycker om eftersom jag tycker om att ligga steget före men samtidigt är de en underbar chans för mig att testa mina nya vingar och köra hårt i underläge. Trots att starten alltid är mest gruvosam och segast men sen när rulliansen väl är igång så flyter allt på och resultet blir alltid precis som man har tänkt sig de, Prima Skinka!!:D

Jag måste även nämna att jag hade en underbar utekväll igår med tjejerna, träffade både mina gamla vänner och lärde känna några nya. Vi dansade loss till 90-tals hits och lyssnade sedan på ett festligt framträdande av Melody Club som spelade. Vilken energi! Jag stod där och tänkte att musik är något jag aldrig kommer att ge upp i mitt liv, hela kroppen och själen lyser upp och jag blir så taggad att ge någon annan precis samma upplevelse med min musik! I love music!! En underbar kväll av trevligt sällskap, härlig musik och massor av dans på dansgolvet, tack vänner!=)

1 kommentar:

Amanda sa...

Ge järnet tjejen!!=D Tack själv!!

Kramar