4 april 2009

Sparken i arslet!

Ja ni, om jag fick en klapp på axeln igår så borde jag få en spark i arslet idag! Har haft problem att koncentrera mig idag av olika skäl och träningen har inte varit effektiv och peppande, tvärtemot. Det har gått jäkligt dåligt! Men där märker man ju direkt hur stor påverkan vår mentala styrka är. Så jag vet att jag är mycket bättre än de här men tankekraften måste finnas där varje sekund och inte bara varannan. Hela tiden måste man ha rätt mental inställning och när den nu rubbas så rubbas hela konceptet Det har vi lärt oss idag!

Men när koncentrationen fanns där så gjorde jag för första gången flera lysande dubbelpiruetter efter varandra, de trots att Artur tog fram en basketboll och väsnades på sidan om mig. Duktigt tyckte jag, haha:P

Jag börjar sakta men säkert krypa tillbaka till min brazone igen, så imorgon är jag klar att möta världen med en positiv och jäklar enamma attityd=)

Inga kommentarer: