4 september 2008

Välkommen till Hola Therese!

Stegen mot drömmen börjar närma sig och kunskapen växer och gror i mig. I love it!!!

De var så länge sen som jag fick sjunga på heltid och fokusera till 100% på musiken. Det är verkligen underbart!!Vi har dansat, dramatiserat och sjungit!! Det var så länge sedan som jag kände mig så säker på min egen talang! Jag kan faktiskt bli någon som kan få sin dröm i uppfyllelse! Tänk!! Jag älskar den här världen så fylld av musik och uttryck!

Någonstans i detta känner jag inspirationen till att skriva mitt egna material igen. Mycket av den inspirationen kommer min otroliga gubbe som har musiken i blodet och som sprider de som kärlek till alla=) Jag älskar han så mycket!!! En annan del kommer från den lugna miljön från skolan. Tiden gungar förbi i harmoni för en gångs skull, inget att kuta till och inget speciellt att göra efter skolan förutom sjunga, dansa, träna, vara ute i naturen eller umgås med nya vänner!De är en härlig omställning och jag växer som artist så som människa, härligt nördigt de låter!!!

MEN! Jag saknar mina vänner som ger mig styrka och kärlek! Även min familj att mysa med på en lördagskväll! OCH pojkvännens famn!! Men så är de ibland, vi alla är ju alltid här för varandra vilken kontinent eller stad vi befinner oss i, de har vi bevisat innan! Jag kommer verkligen sakna min gullgumman ZARAH, Jag kommer sakna din söta stämma och mysiga röst! Men vi överlever ett år i USA, alltid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kommer att komma och hälsa på och ta plats på ditt rum;) Det vet du!!!!

Imorgon är det sång som gäller! Sånglektion med ny lärare och sedan stageing! Härliga tider!! Efter de blir de hemdags och en mysig dejt på fredags kvällen! I helgen ska jag även få träffa vännerna som jag saknat och få mysa!!! De blir jätte härligt att få komma hem och landa. Men själva staden Sundsvall saknar jag inte så mycket, var ganska bra timeing att flytta därifrån.

Men nu käraste vänner är de lite idoldags med mys i soffan!!!!KRAMAR!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

hej pluttegumman nu sitter jag och tittar på din blogg
hej hopp

Sanna sa...

Hej vännen! nu har ja också skaffat blogg :)
Inte lika fin som din dock....
kan ju gå in o titta om du vill: sannacarro.blogspot.com