3 september 2008

The ant bro? Sveriges nästa lyckliga artist!

Onsdag den 3:e september 2008.

Min andra vecka av min utbildning som show- och musikalartist har kommit igång. Lektionerna har redan börjat gett resultat och att sjunga genom hela livet låter väl inte så tokigt? Att kunna sjunga helt fritt i sitt register är som att sväva på fluffiga, mjuka moln i himlen. Att kunna röra sin kropp bekymmerslöst till musikens hamonier kan jämföras med ett löv som leker i vinden. Skådespela ut sina karraktärer och uttryck utan att tveka liknar ett barns tanklösa glädje. Det är en livsstil som jag älskar och varför jag väljer att utbilda mig till artist är pga den härliga möjligheten att kunna få förmedla budskap från scenens ljus.

Så vem är du? Jag? Älskar att sjunga, dansa och förmedla! Man kan alltid få möjligheten att glädja någon eller kanske omedvetet förändra någons liv! Håll kollen efter oss i Prästmons skogar för snart kommer vi dansandes ut!

Inga kommentarer: