30 september 2008

I en annan del av Kramfors.




Massor av Höstmys bilder!!!!!! Vår sista dejt med Zarahgumman på ett tag, tills jag kommer och hälsar på dig;). Vi gjorde en avskedstavla till Zarah som ser ut som ovan. Och de två sista bilderna är till dig Zarahgumman så att du kommer ihåg hur dina vänner ser ut. Visst är vi snygga? Anna har till och med öronsvamp. Hahah barnsligt kul!!!!

Förutom de så är jag grymt trött idag, klev upp tidigt för att gå till läkaren, alltid trevligt.... Sedan blev det en lugn teater lektion pga att Sandra, lärare, var sjuk så vi letade efter monologer. Hittade en bra i Fedra(visst heter den så??) men även några bra på nätet som var på engelska. Och med de förde vi oss till eftermiddagen med språklektion med Received Pronunciation(RP). Jag lär mig mer och mer att få bort min svenska i uttalet, duktig Therese=) Sedan så kom vi in på de härligaste med dagen, DANS!!!!!!!!! Vi gick igenom och repeterade alla våra läxor och annat som var oklart tills lektionerna imorgon och på torsdag. Jag känner att jag har blivit riktigt mycket bättre på dessa fem veckor, grundtekniken börjar sitta men nu är det den svåra men roliga biten med finjustering som gäller. Det är så härligt!! Känner att de är så härligt med den lite mer ballett inriktning som vi just nu håller på med, man får känna sig så graciös och det börjar sätta sig mer i kroppen än tidigare. Tror att jag kan bli en riktig ballerina;)
Efter dansen så var det styrketräning, springa lite och stresch som gällde och nu, nu är jag trött!!

Tänkte att jag skulle hinna med så mycket denna vecka med tiden går så fort! De är måndag, fredag, helg! Skulle behöva träna min låt som jag ska staga(uppträda med) på fredag men den får nog gro i huvudet tills imorgon för allt jag känner för nu är att koka lite te och lägga mig i sängen och se en film! Låter som en plan de!!=)

God natt mina få bloggföljare!!
Kramar!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag saknar dig..
Jag har faktiskt lamnat manga kommentarer har men de har inte fastnat for internet har lagt ner.
Hoppas att allt ar bra med dig!
Halsa Anna oxa! Kramar fran ZarahLinnea