17 september 2008

Käraste vänner....




Jag saknar mina vänner! Jag saknar vår kontakt och vårt skratt! Men mest av allt saknar jag er närhet och att kunna få vara där för er när ni finner livet svårt och tufft. Ibland önskar jag vi kunde backa tiden även om det skulle betyda att vi skulle behöva gå igenom allt som har varit jobbigt en gång till bara för att få ha er vid mitt sinne i livets upp och nergångar.

Vi har haft det lite jobbigt med seperationer från varandra det senaste året men jag är så stolt över oss alla att vi har vågat följa våra hjärtan! Jag är bara orolig att vår kontakt kommer att brytas när våra drömmar tar all vår fokus och vi glömmer bort något annat som är viktigt för att våra sinnen ska kunna andas, vänskap!...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill aldrig glömma vår vänskap..
Och jag tror att allt kommer ordna sig. :)
Jag kommer att finnas här för dig oavsett. Men du kommer att vara saknad. Massa Kramar/ZarahLinnea

Sanna sa...

finns alltid här för dej vännne!!
Vill gärna träffa dej i helgen om du har tid?
Ha de så bra!! pusss