18 september 2008

Fotografering!!!!!!!!!!!!






FOTOGRAFERING!

(Fotografierna ni ser är tagna av vår musikal Stefan som befann sig smygandes bakom kamerorna)

Dagens höjdpunk har varit vår fotografering med våra duktiga fotoelver på skolan(se bild till vänster)
Vi var showigt klädda i vita hattar och vantar, glitter klänningar, tomteklänningar och såklart i basic black. Vi hade riktigt roligt och det var en stor erfarenhet att släppa lös sitt fejksmile och bara skådespela lite framför kamerorna Ni ser ju vilka härliga poser vi har och vilka ansikten!!! Vilka ARTISTER!! Vi alla blev nog på ganska bra humör efter en sådan rolig eftermiddag=)

Dagen började även med dans i två timmar på förmiddagen med massor av kunskap som jag verkligen börjar få in i mina muskler, jag känner att dansen bli bättre och bättre för varje lektion vi har. En helt underbar känsla! Vi övade även i eftermiddag och vet ni vad? Det sitter!! haha WOW...

Fjärde veckan av vår utbildning har snart tagit sitt slut och jag tror aldrig tiden har gått så fort som nu! Jag menar verkligen i racerfart! Vi har otroligt roligt och imorgon ska jag plugga på min låt som denna vecka är lite rockbluesig, nu jäklar ska ni få höra på hög bröströst. Jag börjar även bli bra i halsen så att jag verkligen kan öva helhjärtat! Det har verkligen varit till stor hjälp att få sjunga och rensa hjärtat, jag önskar att jag alltid kommer att kunna få ut mitt budskap till sångens härliga melodier!!

För att byta samtalsämne så är de hemgång imorgon och jag känner att det är hemvistelse som jag ser fram emot. Träffa familjen och mysa och säga hej då till min älskade vän Zarah som flyttar till USA på måndag! Hur ska jag överleva de gumman? ÅH.....jag kommer verkligen dig!!
Imorgon får vi träffas för sista gången på länge och jag kommer att stor tjuta!!!!!!!!!!Inget smink imorgon med andra ord!!!

Nu är det klarbloggat för ikväll! Jag hoppas ni gillade bilderna och att ni närmare jul hittar er väg till Hola för en kväll med underhållning som ni aldrig kommer att glömma!

Kramar!!!!=)

1 kommentar:

Anonym sa...

ZarahLinnea heter den anonyma.. :)
Jättehärliga bilder.. Snyggingar! :D
Jag kommer sakna dig vääääääldigt mycket. Känns jättekonstigt att veta att imorgon är sista gången. :/