3 december 2008

Var meningen att publiceras den 27 November











































De börjar närma sig premiären av vår julshow. Allt sitter ihop riktigt bra och jag mår bra i röst och kroppen, alltid bra förutsättningar=) Vi repar och repar och imorgon är de till och med sovmorgon! WOW! Inte för jag vet vad jag ska ha för mig då, är nästan lite tråkigt att vara sysslolös. Ska bli så roligt att mina nära och kära kommer från Sundsvall för att se oss på Kramm Hotell i Kramfors i helgen. Tackar!! Ni är garanterade en bra show! Jag lovar!!

Som ni ser på bilden ovan så våfflade jag och Anna mitt hår i tisdags och titta vilken volym!! Jag har även haft så mycket energi över de senaste dagarna eftersom jag har tagit de lugnt med träningen nu innan showen och se vad de ställde till med på bild nr4. Jag har varit på sånt bushumör!!:P Jag skyller lite på håret, ser ju faktiskt ut som ett troll så då får man ju bete sig som ett=D. Har hoppat och lekt de senaste dagarna så att man kan tro att jag är 7 år men de är så kul och skönt!!! tack mina sambos att jag får busa av mig lite på er. Så skönt att bara få skratta och ha roligt några timmar per dag!

Har även juldekorerat mitt rum som ni ser på bilderna ovan. En liten gran och några tomtar. Lägger även ut andra bilder på rummet eftersom jag efter mer än 3 månaders tid fortfarande inte gjort de. Lite stökigt på rummet en de ska ju synas att någon bor där:P Badrummet är iaf rent, vad säger du om de Alex?;) Annars så sitter jag och lyssnar på julmusik och tänker ut julklappar. Jag älskar juletid, de är bara och mysa och leva gott även om livet suger ibland. Vi har även massor av snö här!! I LOVE IT!!!!! De har snöat hela dagen så där lugnt och mysigt och de knarrar under skorna när man går!! MYS MYS MYS!!!!! Man kan inte annat än att få ett litet lyckorus inom sig!

VI SES I HELGEN PÅ KRAMM HOTELL!! SHOW MOST GO ON!!!! I LOVE IT!:P
Massor av kramar till alla! Känner mig så julkär!! Just nu kan inget bli bättre!:)
Pussar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett väldigt sofistikerat badrum på min ära!! ;)