3 december 2008

YEAH!!!!!!!!! We did it GOOD!!!!

Show must go on som jag har sagt förut!

Det har varit helt underbart med att få stå på scen och förmedla igen. Jag har gett 100 % nästan hela tiden och är stolt över mig själv men vill såklart göra bättre ifrån mig hela tiden!! Ett tillfälle kvar att göra de, nu på fredag då vår extraföreställning äger rum på HOLA FOLKHÖGSKOLA. Har gett mycket av mig själv och känner att jag har utvecklats konstant!!

Vi fick måndag och tisdag ledigt pga att vi har arbetat med showen hela helgen och jag var hemma en sväng för att mysa med familjen. Och de hann jag göra, blev fika, middag och bio med gubben, allt på samma kväll!!=) Nu när jullovet börjar närma sig med stormsteg så är de svårt att ladda på med ny energi. Har lite svårt att komma till skott och de går ju att skylla på showen, nej jag ska inte gå och sjunga nu för jag vill spara min röst till vår föreställning på fredag. Nej jag ska inte gå och dansa för jag vill inte trötta ut min kropp tills på fredag. Måste ju vara ren bull shit egentligen! Vill ju men har lite svårt att sparka mig själv i rumpan, benen vill inte bära mig dit. Benen vill att kroppen ska mysa, umgås med vänner, äta popcorn och sova länge på mornarna. Men nej! Kroppen får inte alltid som den vill. Men nu ikväll istället för att duktigt gå och sjunga så sitter jag och skriver detta följt av en bastutripp med kamraterna. Men man måste väl skämma bort sig själv ibland? Får lite ångest över min egen brist på energi, men den kommer nog tillbaka till mig när den är redo. Fram till dess så får jag ha självdisciplin och styra mina ben dit dem BORDE gå!

Fler bilder från showen kommer upp inom kort de med!=) Måste även gratta nyblivna turturduvor för att de har hittat varandra här i Prästmon, gulli gull!!! Mycket händer när man är borta i två dagar;)

Keep it real!

Inga kommentarer: