25 november 2008

Mycket har hänt!


Audition gick bara bra, jag lärde mig massor av att vara där ,blev dessutom väldigt peppad att kämpa hårdare för att lyckas i denna branch! Fick även massor av lysande idéer när jag var och kollade på Mary Poppins på Göteborgs Operan, otroligt bra!!! Lysande! Vill också vara med, men en annan gång=)


Just nu håller vi på att repa inför den bästa showen någonsin! De kommer bli bra och jag känner att alla mina gamla spärrar är borta, jag vill bara inta olika karraktärer och förmedla till publiken. Jag har arbetat på de och jag känner att de ger hela tiden resultat, SWEET!!! Allt börjar komma på plats nu, sång, dans och kläder. Idag har vi även haft en sminkdag. Vi har haft en sminkös här och vi har lärt oss allt om grunder och färger, en hel vetenskap!!:D Vi kommer alltså vara grymt snygga! BILDER KOMMER INOM KORT FRÅN DENNA DAG!
Annars så försöker jag hålla energin uppe, känner att lite av energin försvann efter audition men jag håller på att arbeta upp den igen. Den finns iaf där på dagtid och de är ju de viktigaste! Men jag hade gärna orkat träna sen men känner att kroppen stretar emot. Kanske blir en lugn vecka på den fronter så all fokus ligger på showen.
Jullov väntar bakom hörnet och de ska bli skönt men att inte sjunga och dansa på tre veckor är skrämmande! Men ska bli skönt att mysa med familjen och dricka glögg och äta pepparkakor!
Jag håller er uppdaterade om vår julshow och allt jobb!!=)
Pussar!

Inga kommentarer: