22 december 2008

Dan före dan före doppare dan!

Ja, så var de snart jul. Alla klappar är köpta och inslagna och jag känner mig riktigt nöjd över vad jag har hittat på för klappar i år. De kommer bli bara bra!

Trött har jag varit sen jag kom hem till Sundsvall igen, kanske allt kommer nu när man slappnar av. För de är just de jag måste göra nu på lovet, slappna av. Har börjat fått magkatarr nu igen, tyder på att jag är lite orolig i själen för framtiden till mesta dels, men de löser sig alltid. De är iaf mycket snö ute och minus står de på termometern så jag är nöjd. Imorgon så ska jag handla lite mat och sedan ska jag och Marcus fira våran egna lilla minijul. MYS! Sen blir de med familjen på julafton och jag ser fram emot allt!

Har även varit och klippt mig idag, blev kort och busigt. Jäkligt snyggt! Blev riktigt nöjd men jag väntar hur de ska bli när jag ska försöka stajla det själv, haha de är då problemen börjar! Bild på frillan kommer upp inom kort!=)

Till sist vill jag bara berätta om mötet jag hade med en viss person i lördags när jag stod i kassan på Lindex, vem tror ni inte kommer och köper ett par raggsockar av mig om inte den berömda Linda Bengtsing. Jag skrattade inombords av ironin eftersom vi hade våra förväntningar om att hon skulle dyka upp i torsdags, vår sista skoldag, och berätta om hennes erfarenheter men de hade hon inte tid med. Shopping i Sollefteå förstår ni. Jag ville säga något till henne men gjorde de inte:P Tyckte de var roligt att se hennes leg iaf, vet inte varför:P

God Jul allihopa! Gå och göd upp er nu så vi har något att banta ner nästa termin!;)
Pussar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God jul Sweetie :D

Anonym sa...

Gott nytt år sötnos! :)
Jag vill bara säga det..
och hoppas på att du får ett fantastiskt år! :)
Många Kramar..

Och en annan sak..
skulle du kunna ta bort min länk?

Pusskram/ZLE