9 december 2008


hmmm...... pyssel pyssel pyssel
Helgen var härlig!

Show på fredagen, blev en bra och energisk show men inte min bästa skulle jag påstå, hade svårt att koncentrera mig. På lördagen sedan så var det fest hos KickiLoo! Var grymt kul men de visste jag redan att för vi har alltid roligt!! Söndagen bestod av massor av mys med Marcus!
Jag börjar känna av att de är lov snart eftersom energin har dalat lite men jag är så glad för glädjen att öva och öva och öva har kommit tillbaka! Vill bara sjunga och dansa, har utmaningar i sången just nu och det är alltid kul så man få höra sig själv utvecklas hela tiden! Nu är det bara 7 skoldagar kvar för mig och jag vill ge allt dessa dagar. Ett tag tyckte jag att de skulle bli skönt med lov men sen så kom jag och tänka på att de är ett 3 veckors långt lov och jag blir lätt rastlös! What to do? jag har bestämt mig för att träna en del på Friskis och har även några jobbdagar inplanerade men sen då? De är klart att jag vill umgås med familjen, men sen då? Jag är nog en rastlös själ. Tycker om att ha fullt upp! Det blir en utmaning det med....
Idag hade en väldigt givande teaterlektion, improvitation! Känner att jag vill satsa mycket på att uttrycka sig och agera just nu inom teater och det går framåt hela tiden. Sen avslutades dagen med pyssel och gröt här på Hola! Och pyssel de blev de, ni ser ju hur fundersam jag ser ut:P Härligt härligt! Ganska fint blev de också!
Jag känner att jag inte har så mycket av betydelse att säga idag, så jag sätter punkt för detta nu.
(hihi)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe.. ja lite fundersam ser ju fröken ut. ;)
Mysigt ni ser ut att ha det. :)
Snart kommer din rumpa hem! :)
Pusskram/ZLE