5 september 2009

Sång, dans och paj:D

Veckorna går jäkligt fort här, nu är de helg och de kändes i kroppen att den behövdes. För varje morgon var de tyngre och tyngre att lämna sängen. Men en härlig vecka var de, började lite ostadigt men på onsdagen kom jag igång. Jag är så pepp på att kämpa och utvecklas nu så de är svår att slita sig från skolan på kvällen. Det är utvecklande att dansa och sjunga varje dag, jag känner verkligen att jag har kommit framåt på dessa fyra veckor, speciellt i sången. För en vecka sedan så sjung vi upp en visa var för varandra och de var så inspirerande att höra alla och om två veckor är de dags för uppsjungning av en jazzlåt. Jag har fått "Someone to watch over me". De är så kul att sjunga jazz igen, jag älskar verkligen de så jag ser fram emot nästa fredag:D
Det är fullt upp även på mictekniken, nu är de dags för duetter och jag har fått "You´re the one that I want" från Grease!!! Grymt roligt!!!

Men trots att de är super kul och inspirerande varje dag så är de svårt att en regning lördag som denna inte längta hem till familjen. Vara hemma i värmen från nära och kära. Detta är min första helg ensam i Bjärnum sen jag flyttade hit och helt ärligt så har jag varit lite orolig men de är ganska skönt ändå, igår var de fest och sen somnade jag i soffan när jag kom hem:P Sen idag har jag varit på skolan i lugn och ro och repat och sen lagat middag och nu paj, mumma!:P Imorgon är de dans på skolan som gäller och sen vila igen för sen är de full fart i vecka 37.

Jag lovar att bilder från skolan är på väg så småning om, ska bara se till att hinna ta några bilder. Och till mina nära ock kära, kolla mailen!! Där kommer en videovisning av min lägenhet snart;)
Här kommer lite bilder från de senaste två veckorna:D

Barnkalasfest!!! Söta flickor och Martin där bak;)

Broder Alex var här förra veckan myste, så här är de picknick vid sjön.



Lasangekväll!!!

Kideneybönesoppa med avokado salsa, blev faktiskt god!!

Jag och Annagumman i Malmö med pojkvännerna!
Pöss!!!!!!


1 kommentar:

Anna sa...

Hehe snygg min man har då :P