14 september 2009

Snart så:)

Okej, för över en vecka sen så störtade mitt imunförsvar och idag kastade jag bort 120 kr på ett läkarbesök som sa, drick vatten och vila.....Hmm, men okej va ska man göra. Jag känner mig iaf lite bättre och imorgon ska jag på skolan=) ÖVERLYCKLIG!!!! Lite panik att de är lite att ta igen men i de långa loppet så kommer de inte räknas. Just nu sitter jag och argumenterar mot mig själv om jag borde vara med på baletten imorgon eller inte. Min sunda sida säger, titta på och vila och min ambitiösa sida säger, var med så länge jag orkar, jag missade ju en lektion förra veckan och de är bara 4 balettlektioner kvar.....Men läkaren sa till mig att inte anstränga mig fysiskt men de var ju idag och imorgon kanske jag mår skit bra! Hmm ja fortsättningen följer vilken sida som vinner. Vi får se helt enkelt hur jag mår!

Iaf så är jag så pepp att sjunga, jag gick till skolan igår och sjung för första gången sen i onsdags och de kändes så jäkla bra!! Överlycklig var jag! Vi har uppsjungning av jazzlåtar på fredag, jag har fått "Someone to watch over me", en stört skön jazzlåt! Sen till micktekniken nästa vecka är de musikal som gäller och då tänkte jag ta min favorit musikallåt "Defying gravity" från Wicked. Kan vara lite vatten över huvudet nu när man inte är helt frisk men om man inte satsar så vinner man inte heller!=)

Precis just nu så sitter jag och kollar på "Les Miserables in concert", gud va storslaget de är!!! Ett måste att se hörrnini! Vilka underbara röster dessutom!

Nu är de väl läggdags för att få en frisk dag imorgon så får vi se hur baletten blir, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

hur gåååår det? har du fått ordning på förkylningen än? (hoppas!)