25 augusti 2009

Bara bra=)

En bra dag:D

Jag har fått lite rutin i mitt skolliv just nu men min hals strejkar för tillfället. Men de går att sjunga och de är de viktigaste:) Idag hade vi micteknik som är en sån lärorik lektion, jag känner att de finns massor att utveckla och de är så härligt att känna att man kommer någonstans. Försöker lägga min energi på rätt saker, jag fokuserar på min egna utbildning och inte som de annars lätt kan bli att man börjar jämföra sig med alla. De är bara slöseri med tid, och när man tänker positivt och sunt, så flyter de fram. Allt är i syfte att utbilda mig, känns jäkligt härligt! Dom har sten koll och de känns som man är i trygga händer. Och jag måste säga att vår lärare Helena (som även har hand om hela utbildningen) är nog den mest pedagogiska person jag har träffat, vi är 40 stycken men ändå känns de alltid som hon ser oss alla och tar in oss alla. Bra egenskaper att ta efter skulle jag vilja påstå.

Nu är de nog dags för att sova så man mår bättre imorgon, Musikalkunskap, dans och drama!! En toppen dag!:D

1 kommentar:

Sanna sa...

Vad glad jag blir för din skull att allt verkar gå bra! Saknar dej. Kram