8 september 2009

Insiration med en stor potion förkylning!

Inspirationen är på hög nivå men så är också en gräslig förkylning som har hoppat på mig. Har fått varit hemma halva dagen idag och tyvärr verkar den inte vilja försvinna ikväll. Och jag som vill dansa och sjunga nu!!! Men istället så spenderar jag min kväll i soffan och tänker på hur mycket jag har att att igen när jag blir frisk igen. Men jag försöker slappna av.

Hade mickteknik idag och jag och Andreas rockade med "You´re the one that I want", såklart finns de saker att öva på men jag är glad att de gick så pass bra att sjunga eftersom mitt huvud var fyllt med snor så mina öron var helt igen täppta, hörde knappt nått:P hahaha trevligt Tessan!:P

Jag har ett sånt sug att sjunga och öva dans och riktigt nöta och dessutom har vi lite interpretations övningar med en text plus rollanalys men min hjärna vill inte samarbeta! Ingen ork, fan! Jag kommer ha lite att göra när jag blir frisk.

Men snart är jag helt frisk igen!!!!! WHI!!!!!!:)

3 kommentarer:

Kickilooo sa...

Ät mycket vitlök gumman, så ska du se att du blir frisk snart :)

Krya på dig och dansa i neon ;)

Anna sa...

Du får säga till dig själv "Jag känner mig friskare för varje minut som går" Vem vet du kanske kan lura hjärnan ;P

Krya på dig gumman! Ingefära och honungste för halsen.
Puss

Anonym sa...

Krya på dig!!! pöss!!