10 september 2009

tiden går för fort ju...

Denna vecka känns ganska så meniningslös, jag har varit sjuk sen i måndags och idag är jag hemma hela dagen, ingenting har man fått gjort och jag vill så mycket. Så jag önskar jag kunde få göra om den här veckan en gång till. Tiden går så fort och imorgon är de redan fredag. Vi har bara tre veckor kvar på vår grundkurs och man vill ju utnyttja dessa veckor till max! Men jag ligger som rekomenderat i soffan och ser på sex and the city, och de ända som inte får mig att känna ångest för att jag missar allt kul på skolan är strö surfing på allt möjligt på nätet. Jag försöker samla på mig så mycket inspiration som möjligt så när jag väl är frisk och jag så taggad att jag nästan spricker:P

Dessutom är jag så varm och vill verkligen ha glass, nu!:P Kanske en promenad till Ica skulle få mig att må bättre;)

De är en bra läxa att lära sig hur man ska tänka när kroppen inte är i fullt bruk, stresshantering kallas de nog. Att man litar på att man klarar att ta igen allt när man är frisk och att de kommer gå galant. Nu är de nog dags för lunch och sen kanske Ica:P

Kram

1 kommentar:

sanna sa...

krya på dej vännen!! Men de låter inte helt fel att ligga på soffan och se sex and the city och äta glass :) stor kram!!