20 september 2009

Vilken vecka!

Denna vecka har varit en känslomässig bergodalbana. Började med att jag inte var frisk än på måndagen och kom igen på tisdagen och på torsdagen så körde jag fullt ut på dansen. Nu känner jag mig frisk och pigg igen och jag njuter verkligen av de! I själen har jag inte känt mig så lugn denna vecka, mitt självförtroende har fått dala och de har varit svårt att hitta fokus. Jag kom till den punkten i fredags, antingen bryter jag ut och tjuter eller så visar jag vargtänderna och jag valde att visa vargen i mig. Och igår när jag var på skolan och jag och Helena tog en pause och satt oss i solen och pratade så ramlade myntet ner hos mig! Varje gång jag höjer mig själv en nivå så sänker jag mig först en nivå. Alltså ur denna förvirring som kommer så föds de en starkare Therese, en nivå upp efter varje gång. så när vi satt där i solen så sa jag detta och wipps så fattade jag vad de handlade om. Jag kände lugnet komma över mig och självförtroendet kom snabbt tillbaka starkare än förut. Jag tror på mig själv, jag tror att jag verkligen klarar av en karriär inom denna bransch. Jag tror man måste vara beredd på att de kommer att komma sådanna här tider och då är de bara att hålla ut tills man ser ljuset och sen så hittar man nästa trappsteg inom sig själv. Ibland är de inte så jäkla lätt med sin inre kamp.

Iaf efter min uppenbarelse igår så övade vi våra låtar till micktekniken nästa vecka, jag ska framföra "I´d give my life for you" från miss saigon. Och bara med lite tro och vilja så lät den helt plötsligt 1000 gånger bättre än förra dagen jag sjöng den. Tänk vad enkelt de kan vara att höja sin egen nivå om man bara tror att man kan. Så just nu är jag verkligen peppad! Så idag ska jag till skolan igen och sjunga och hitta min karaktär i vår teater uppsättning om två veckor!!:D

Så vad är på g, de är teater uppspelning om två veckor på fredag och sen modevisning på lördagen där jag går för intersport och ska visa deras jackor med en snygg streetig dans sen är de popuppsjungning på scenen och v.42 så sätter vi igång med showarbetet!!!!!!!!!!! Men just nu är de jag längtar riktigt mycket till är att pojkvännen kommer ner om två dagar!=)

Så alltså summering av veckan, "Efter regn kommer solsken".

Inga kommentarer: