3 juni 2009

Hälsningar från Göteborg!

Okej massor har hänt! Vi slutade på hola för en vecka sen......det kändes. Att säga hej då till alla. Ångesten kon absolut över mig, de var riktigt jobbigt att lämna sitt hem man har haft nu i 10 månader och alla mina underbara vänner. Men ni finns ju kvar!!!!!:D Även om dock lite utspritt (Stefan!!)

Iaf så fortsatte min resa till Göteborg där jag då tog mig till Mölnlycke för att göra en audition, jätte fint var de där, men inget för mig. Inget klick! Kom in som 2a reserv.

Fortsatte att mysa i Göteborg med mina syskon. Men så igår kom den stora nyheten. Jag loggade in och såg..................JAG HAR KOMMIT IN PÅ MUSIKTEATERSKOLAN!!!!!!!!!!!!!!!!AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:D:D:D:D:D:D:D:D:D
WOW vilken grej! Mitt namn stod där så fint Therese Broberg! Jag ska alltså flytta till skåne i höst! Jag kan fortfarande inte tro de! Men sant är de! Jag kämpade hårt och de gick vägen! Visst älskar man när de händer!!

Nu ikväll ska vi gå och se Romeo och Julia på GöteborgsOperan och sen blir de en dansande utekväll!

Uppdaterar mer när jag kommer hem!:D

4 kommentarer:

Pomperipossa sa...

GRATTIS!!!!!!!

Unknown sa...

GRATTIS!!! Grymt kul för dig!
Förstår vad du menar med att det är grymt jobbigt att skiljas från människor man har tillbringat 10 månader med. Är i samma situation, för mig är det helt utspritt.. en i bla mönlycke btw, när du skrev att du var där. Många från götet också. Aja, hoppas vi ses snart. Får prata mer! Kram

Mariah Gammeddehewa sa...

vad glad jag är för din skull vännen! du är bäst! massa kärlek!

amanda åsl sa...

ååå vad roligt gumman!! Grattis!!