6 juni 2009

GÅSHUD OCH KÄNSLOR!!







Foto:Malin Arnesson
-----------------------------------------------------------------
ÅH! De var underbart! Jag kan inte beskriva de med ord! I torsdags kväll var jag och mina syskon och såg Romeo och Julia på Göteborgs Operan, helt makalöst! De bästa jag någonsin sett och upplevet genom scenen. Allt var som en magisk bubbla som jag aldrig ville skulle ta slut! Jag grät för att de var så vackert under hela föreställningen!
-------------------------------
Förutom den UNDERBARA föreställningen så har jag och mina syskon haft en underbar vecka tillsammans i Göteborg.De har varit så mysigt. Vi har fikat, dansat, syskontjaffsat, ätit, bakat, promenerat, cyklat, kollat museum och ja, haft de GÖTT! Och mitt upp i allt så fick jag mitt besked om att jag har blivit antagen till Musikteaterskolan, jag är så jäkla pepp! Jag vill verkligen bara ditt och lära mig ännu mer och njuta av de jag gör. Och det är viktigt! Ibland blir jag så fokuserat på att komma frammåt att jag glömmer bort att njuta av att göra de jag älskar. Men från och med nu kommer de bli annorlund. Jag fick ett underbart råd av min underbara lärare Christina, "Therese, du måste bli vän med tiden." Den satt och jag gör mitt bästa för att uppfylla den önskan för min egen skull. Så just nu njuter jag av att jag har en hel sommar hemma med familjen, pojkvännen och vännerna. Ska bli underbart!
----------------------------------
Sen blir de Bjärnum för hela slanten. Jag har dessutom hittat mig en lägenhet. Min allra första, en vindsvåning med mycket plats för mig. NICE!!! Och om de är nån som håller på att rensa sina möbler där hemma, så hör av er till mig. Ensoffa kanske? Några kastruller, micro?Ja allt ni kan komma på, hör av er:D
LOVE!




2 kommentarer:

Pomperipossa sa...

Ja men gumman just nu ligger hela mitt liv på blocket. Eftersom att vi ska flytta så försöker vi bli av med så mycket som möjligt... Skinnsoffor, micros och allt annat som man samlar på sig.:) Kram

amanda åsl sa...

hej vännen jag har nog oxå någonting som du kanske vill ha, jag ska ju kanske oxå flytta....kanske en soffa...?
kramar!