6 juni 2009

SOMMARENS ROLIGA UPPDRAG:

1. Förbättra självkänsla! Alltid bra! Man måste ha en stadig grund att stå på när man ska ut i världen och leva. Jag vet att jag kan vara fröken duktig, men vem är jag när jag inte är den masken. Duger man ändå? Självklart! Att hitta sitt egna värde som människa är ett mål jag alltid kommer att ha. Och jag hoppas ni gör det med!

2. Jogga! Träna! Röra på sig! Jag vill utmana mig själv fysikst och psykiskt! Dessutom vara i bästa form när jag börjar skolan till hösten!

3. Vara i nuet och njuta av mina nära och kära!

4. Tillåta mig själv att känna saker. De är inte svagt att visa känslor även om man känner sig larvig.

5. Tänk positivt och sprid ut de!

6.Lyssna och njut till musiken! SJUNG TILL LIVET!

Vi duger som vi är! Bara genom att vara dom vi är! Fantastiskt!

1 kommentar:

Jimmi sa...

Du har missupfattat det här med nyårs löften Tessan dom ska man lägga på nyår :P hehe
men go for it anyway ;)