14 maj 2009

IMORGON är de DAGS!!

Imorgon är det dags för vår föreställning, kl 19.00 på Babelsberg i Kramfors!! KOM! De kommer att bli grymt snyggt med allt och de känns riktigt bra mycket av de. Jag är lite förbannad över min hals och röst som inte har återhämtat sig än och jag är inte på topp där men jag ställde mig själv frågan idag, "Vad är en realistisk åtgärd åt detta?" Vila så mycket de går när jag inte behöver rösten och värm upp ordentligt. Sen då? Ja, då är de bara att ge järnet! Röst eller inte! Det är ju synd att man inte kan ge och visa allt vad man går för men samtidigt slog de mig idag, att jag vet ju redan de!

Det ständiga frågetecknet i mitt huvud är om jag hinner bli bra tills på söndag då jag måste börja öva inför min audition som är nästa fredag! Känner lite panik, jag vill ju så gärna känna att jag kan fokusera på de till 100% och så går de inte pga produktionen och min nuvarande förkylning. Får försöka göra de bästa av situationen och sen får dom bedöma Men de kommer ju att irritera mig om jag inte är på topp just då. Men är de inte så livet alltid kommer att vara? Man kan inte styra över sin kropp på det sättet och då får man göra de bästa av situationen och sen vara nöjd med de. Ja de ordnar sig nog, lite fler positiva tankar bara!!:D Man får inte släppa sin mentala träning när de blir mycket då rasar de ner.

Jag trodde att jag inte kommer att sakna skolan här och att de skulle bli skönt att flytta tillbaka igen men sanningen som jag har börja kommit till insikt med är att jag kommer sakna de här stället, mina vänner, att bo med många underbara människor, stämningen(när den är på topp) och absolut frukosten;) Jo jag kommer att sakna detta. Jag har lärt mig så mycket om mig själv och vad jag är kapabel till under detta år och de har varit en härlig resa. Jag kommer även att sakna att bo med min härliga Annagumma och vår vulgära humor här på boendet. Kommer man få dra extrema sexskämt dygnet runt nu då? Nej troligtvis inte. Jag gillar vår låga humor och jag kommer absolut att införa den på nya ställen där min framtid väntar mig.

Så tack underbara människor för en härlig tid!=)

1 kommentar:

Anna sa...

Jag kommer också sakna att dra sjuka skämt hela tiden! Det är nog få som kommer stå ut med det som klassen :(