18 maj 2009

Jag kommer att sakna er!

Ur Chorus Line

Ur Sweeney Todd

Ur Chorus Line

Det var en underbar vecka, vår produktionsvecka. Jag älskar denna värld och jag måste var helt tokig om jag inte tar allt med mig och satsar stenhårt! Vi gjorde en mycket lyckad föreställning och jag har lärt mig så mycket om mig själv och min egna förmåga. Vi har haft så jäkla kul både bakom och på scenen, massor av skämt och en härlig shargong har absolut bildats Gud, jag kommer att sakna det. Ändå är det är en harmonisk känsla som har intagit min kropp. Jag är så till freds med de jag gör just nu men samtidigt kommer ångesten av att om en och en halv vecka ska jag ta mina kartonger och lämna skogen, mina skogenvänner;) och alla härliga lärare och lokaler att kunna öva i 24 timmar om dygnet. Men visst börjar jag blir trött men jag vill fortfarande vara här och öva konstant. Men de kanske är bra med lite lov och jobba som normala människor och koncentrera sig på allt som har hamnat åt sidan som min gubbe, familj och vänner. Det är ju en av de viktigaste av delarna av livet de med!
Just nu övar jag iaf för fullt till min audition på fredag för Musikteaterskolan. Jag känner att jag verkligen vill dit eftersom de känns som nästa steg i min utbildning. Jag håller just nu på att hålla mig lugn och knyta ihop alla lösa trådar inför sökningen. Men jag kommer absolut ge allt när jag är där! Jag är taggad till tusen och vill verkligen göra ett kanon jobb så de får en rättvis bedömning av mig. Sen när jag kommer tillbaka är de fyra dagar på skolan och sen tack och adjö....*SNYFT* Då drar jag av på nya äventyr med några fler sökningar och sen är de hem och arbeta. Men jag håller på att fylla på mitt förråd med noter medans jag kan;) så i sommar blir de fortfarande fullt upp. I never leting this go!
Om ni vill läsa om oss i tidningen(såklart ni vill;)), klicka här!


1 kommentar:

Pomperipossa sa...

Ingen fara gumman. Vi kommer nog springa på varann av en och annan anledning under åren. Ibland kan slumpen vara riktigt kul. Kram