19 september 2010

Mysig helg!

Denna helg har min sambo Linda varit bortrest och jag brukar tycka det är skönt att vara själv men nu har jag blivit van vid att vi är två hemma så jag kände mig lite sällskapssjuk:P Men jag hade min underbara vän Amanda här hemma och vi satt och prata in på små timmarna på fredagen och på lördagen var det en tripp till Göteborgs skärgård till ett par vänner som har privilegiet att bo där ute. Super mysigt!! Men när regnet och rusket kommer över ön så kommer såklart spökhistorierna så man blev lite rädd:P Så jag fick Amanda att sova över hos mig!:P Hahaha så går det när man blir lite mörkrädd! Men helt ärligt så kommer jag aldrig bli lika rädd för det övernaturliga som för människor, det är ju vi som skadar varandra.

Idag är det tvättstuga och sång som gäller!! Känner mig så inspirerad just nu till att skriva eget så det kommer ut en hel del hela tiden, ska bara sätta ihop det och pussla lite så kanske nått blir klart tillslut:D

Jag kanske har tagit lite vatten över huvudet till nästa vecka för jag vill så gärna ta kvällsklasserna också. Speciellt på fredagar då det är street jazz och burlesque jazz! Så jäkla kul!!! Burlesque var så nyttigt om man ska vara artist att bara hitta sitt egna stolta kroppsspråk och sin sensuella sida utan att faktiskt koreografera.
Så när nästa vecka börjar imorgon vill jag vara på g och pigg!!:D
Är så inspirerad!

Inga kommentarer: