14 september 2010

Man är lite trötter..

Det börjar bli kämpigare att gå upp på morgon nu. Jag tror vi har kommit till den punkten då detta börjar bli rutin, vi är inne på 4e veckan i skolan nu och man börjar komma in i schemat. Så denna vecka har börjat lite trögt. Men jag var och träna på sats idag efter skolan och det var grymt skönt även om vi hade dansat 2 pass redan så fick jag ut något av det. Tror jag ska ta och skaffa mig ett kort där så jag kan komplimentera min träning och dessutom få lite variation i min träning, man ska bara orka att lägga till det till skolans träning. Det kostar ju en del i månaden och då ska det vara värt att använda.

Annars så mår jag bra, inte förkyld(peppar peppar ta i trä) och jag älskar att vara i skolan och göra det vi gör även om musklerna blir trötta:P

Nu är det dags att förbereda inför morgondagen, ryggsäcken ska packas och danskläderna ska läggas fram;) Hahah bra att planera det hela:P

1 kommentar:

ZL sa...

Du kommer bli äckligt vältränad :P