15 september 2010

Min cykel!:D

Idag var en kortare skoldag för min del men den gav en hel del. Vi hade balett imorse och det var underbart! Det var en hel del aha-upplevelser som jag tänker ta tillvara på imorgon på nästa balettlektion, man vill verkligen bara få till allt på en gång men det tar ju tid för kroppen och musklerna att fatta vad man vill att de ska göra:p

Jag hämtade även min cykel från lagning och den går så fint nu att det blev så lätt att cykla, whiii!! Men mamma kan ta det lugnt för jag använder min fina hjälm:D

Jag har kommit in i ett bra flöde med mitt musikskrivande just nu, det bara sprutar ut melodier och starttexter. Jäkligt bra att jag har min diktafon med mig!! Vi får se om det blir nått som blir klart och kommer ut på nätet;)

1 kommentar:

ZarahLinnea sa...

DO IT! :D