9 september 2010

Det är stopp i snoken!

Med andra ord förkyld. Det börjar sätta sig i halsen nu och imorgon är det sång lektion och interpretation som man ska sjunga på men men en förkylning kommer aldrig lägligt.

Annars så har jag enbart en kartong kvar med tavlor som ska upp och sen så är det klart!:D Imorgon ska det fixas.

Både jag och mina ömma muskler tycker att det ska bli mycket trevligt med helg så kroppen kan vila sig, fan vad man arbetar på lektionerna, men ni kan vara lugna jag är lugn och trygg under lektionerna med så det är på ett positivt sätt man kämpar men det känns så kul att ha en sån bra inställning till allt. Det är inte för någon annans skull som jag sträcker rätt eller hoppar perfekt utan för min egen skull för att jag ska kunna bli en stark och teknisk dansare. Uttrycket kommer såklart också in i bilden och där ligger min avslappning, där skiter jag i att tänka på tekniken och bara dansar och se vad som kommer naturligt. Imorgon är det Jazz, lite av ett favorit ämne;)

Nu är det dusch, honungsvatten och sova som gäller=)

Bloggen blir kanske fixad till helgen;)

Inga kommentarer: