21 september 2010

Gissa vad?

Jag fick min axel ur led idag, för 5e gången. Man blir ju måttligt less. Det funkar ju så jävla bra på dansen men när jag skulle träna den så fick jag för mycket tyngd bakåt så den åkte ur. Skylla mig själv kan man ju tänka men det hjälper ju inte med nått förutom och känna självömkan så jag skiter i det. Får lägga all min energi som jag faktiskt har just nu på resten av kroppen och istället för kvällskurserna som jag så fint hade planerat upp för denna vecka (får vänta till nästa vecka) får jag fokusera på sången och interpreten istället och kanske sätta mig på ett fik och studera folk och göra min levnadsbeskrivning till en karaktär. Finns alltid en positiv synvinkel!=) Kanske lär mig något jag aldrig trodde jag skulle lära mig tack vara detta....man kan ju hoppas:P

Så nu ställer vi oss en positiv fråga: Vad kan jag göra för att få denna vecka att bli värdefull?
Vila axeln, gymma(inte axeln såklart), öva sångteknik, gå igenom min låt "Färger i en vind" till interpretationen och sätta mig och mysa på ett fik med min teateruppgift. Så nu känns det lite bättre:D

Om vi ska prata om något annat så är jag ganska så på g just nu (kanske lite för mycket visar det sig) och jazzlektionen idag var så jäkla kul!!! Och det gick bra!=)

Så nu är det duschen och god natt!:) Kramar

1 kommentar:

Zarah sa...

aouch.. ta det lugnt med axeln vännen! Sov gott. :)