8 september 2010

Det är inte klart..

Men för att vara nästan midnatt så tycker jag att det är helt OK:P Jag är på väg att göra om bloggen men hittar inget klockrent just nu men det kommer nog när tiden kommer:)

Just nu är det skola som gäller och jag absolut stormtrivs!!! Jag tycker om att kliva upp 6 på morgon för att var i tid till skolan och öva och jag kämpar som fan varje lektion för att hitta nya saker att utveckla. Träningsverken kommer ny efter varje lektion men när musklerna kommer så upphör den nog lite;) Jag tror jag aldrig har jobbat så hårt som på våra danslektioner och speciellt på baletten där man ska hitta tekniken. SPÄNN RUMPAN!!:P

Vi håller just nu på att sjunga visor, jag har "Tillägnan" och "Dansa samba" som är helt underbara. Jag ska arbeta med den sistnämnda på interpretationen på fredag och då försöka dra ner på det lite, bara berätta med uttrycket tänkte jag. har en förmåga att vilja så mycket.

Imorgon är det röst och tal lektion samt stepp och balett:D Jag kan lova att mina benmuskler kommer att vara lite trötta på fredag men då kan de vila över helgen.

Jag har fått punka och det är skit för det kostar pengar och det är dessutom jätte mysigt att cykla på morgonen för att komma igång och sen så tar man båten över älven, jätte mysigt!!!!! Och hjälmen är på mamma;)

Nu måste jag verkligen sova, försöker gå och lägga mig vid elva senast men det bröt jag idag:P

God natt! Hörs snart igen!

Inga kommentarer: