12 mars 2009

Spänning vs Ångest/Bloggen vs Tv







Massor av härliga Lovminnen med Kickiloo och Anna the Panna!! De var två härliga dagra=)!!
Solen har inte varit framme på över en vecka men inspirationen börjar sakta krypa sig fram i kroppen. Vi har diskutterat vår nya produktion som kommer sättas upp den 15-16 maj som är en blandning av 5 olika musikaler. De kommer bli underbart! Vi har kommit fram till de bästa ur de bästa! Så kom då till Babels i underbara Kramfors och invig våren tillsammans med våra sköna röster!

Just nu har jag väldigt svårt att skriva detta eftersom "Vänner" samtidigt går på 5an. Men Kicki skäller på mig så jag håller mig till denna dumburk. Fan fastna igen! Men nu är jag tillbaka! Jag längtar till sommaren!!! Grönska, värme, solsken och lycka! Inte för att man inte är lycklig året runt men sommaren brukar underlätta, sommaren är som balett ska vara, lätt som en plätt! På tal om balett så gick vi in väldigt grundligt igår på balettens grunder och jag börjar känna mig alltmer förberedd till mina sökningar, även min monolog och mina låtar börjar komma på plats.Men jag är dock väldigt lycklig att de iaf är drygt en månad kvar till den "största" sökningen. Men tiden går jäkligt fort när något är planerat i en närmare framtid. Då blir de tåget till sköna Göteborg!=D

Det ska bli så spännande att se vart mitt liv tar mig till hösten, vart hamnar jag? Hur kommer min lägenhet där se ut? Men spänningens baksida kommer upp till ytan efter varje tanke, ångesten att lämna mina nära och kära i Sundsvall och skiljas flera mils avstånd....Men de är ju bara ett samtal bort.Men ett samtal kommer inte att ge mig en kram när jag är trött och less och inte heller ett leende från en kär vän. Samtalet kommer inte heller kunna ge mig massor av pussar så man bli knäsvag av pojkvännen. Så ibland tar ångesten över men just nu har spänningen intagit min kropp och jag längtar faktiskt efter att få auditia och göra de jag älskar och se hur långt man kan komma om man satsar hårt!

TACK FÖR IKVÄLL!!

Inga kommentarer: