20 oktober 2008

Sätt mig på prov!!!!



Det var en härlig helg som började i fredags med att vi såg först ett rådjur som skuttade omkring vid skolan och senare samma dag en jätte fin räv skuttandes omkring på skolan. Jag som inte är van att se så många "vilda" djur blev lite chockad av att se två på samma dag, men som Anna sa " Vi är ju i Boshen nu" (alternativ stavning på boshen;)). Anna har varit en underbar vän i helgen, tack gumman för allt ditt stöd!! Behövde de verkligen!


På lördagen såg vi föreställningen "Grottmannen", var jätte härlig, snacka om att bjuda på sig själv. Det var en föreställning uppträtt av Lars T Johansson, samma Lars T Johansson som kommer hit på torsdag och ska jobba med oss hela dagen. Det ska bli riktigt intressant och baserat på det jag såg i lördags så förmodar jag att dagen kommer innehålla en hel del skoj.

Min alldeles egna grottman kom även upp i lördags, och vi har myst och kollat på film i helgen!! Älskar mys!!!


Men nu är det slut på slapptiden för jag ska, om mindre än en månad åka och auditia för GUYS AND DOLLS..........nervöst? JA!!!!! Kul? JA!!!! Sätt mig på prov! Jag vill kolla in folket och på vilken nivå audition ligger på till en sådan stor föreställning. Jag vet ju att jag bara har dansat på riktigt i två månader och att vi kommer att starta med ett dansprov och sen gallras de, men(alltid ett men) jag har utvecklats fort på kort tid och jag tror att jag kan charma dom. Jag skulle vilja komma vidare till sångprovet iaf, vilken triumf för mig själv!!! Sikta mot stjärnorna!!!


Imorgon känner jag att jag vill hinna med mycket! Efter skolan blir det träning sedan dans, följt av tvättstuga och manus skrivande. sjunga de gör jag på min sovmorgon. Känner att halsen börjar bli lite förkyld bara men jag tar det lugnt och hoppas på det bästa=) Känner att jag har mycket som jag vill göra och lära mig så jag hinner nog inte att ha lov nästa vecka:P Men man behöver nog ett avbrott från allt och ladda batterierna även om jag känner att de är ganska så på topp. Vill ju träffa alla er som är hemma i Sundsvall!!!!!!!! Längtar! Store bror kommer hem också! WHI!!! Ska bli mysigt att mysa med min grottman mer än bara några dagar.


NU ska jag gå och duscha bort alla mina sorger och besvär, och klumpar i magen. Hakkuna Matata!! Som den omtalade duon säger!;)

Inga kommentarer: