21 oktober 2008

DEN BLÅA TRÅDEN!

Det finns massor jag vill skriva och säga men de är inget som jag kommer att skriva här, så vart börjar vi detta?

Jag börjar tillfriskna förutom i halsen där jag börjar bli lite krasslig, synd för den sätter min röst på snedden..... Men jag tar det lugnt och kollar mina gränser i stämbanden. Har hunnit och dansat idag, var jätte skönt, känns att jag har utvecklats mycket på sistonne. Bra nog för Göteborgs Operan?:P.....hm.....Ge mig en månad till!;)

Imorgon så ska jag knäppa porträttbilder till mitt CV, Jossan och Malin på fotolinjen är gulliga nog att hjälpa mig=) Stort tack! Kommer att bli bra, ska bara skriva själva CV:t också. Blir lovets hemläxa. Lovet är det nästa vecka, tiden har gått fort när man lär sig mycket, men ska jag vara ärlig så gruvar jag mig lite men jag kan ju alltid rymma hit upp om de skulle gå åt helvete och dansa av mig all skit. Fysisk terapi ungefär.

Saker är lite upp och ner vända just nu men som Olof Röhlander sa så fint, "FÖLJ DEN BLÅA TRÅDEN....TÄNK POSITIVT". Men just nu tränger "OFLYT" in i huvudet. Jag skulle vilja skratta åt saken men just nu finns det inget komiskt i det. Det blir bättre! Måste bli det iaf! Varför ska de vara så jäkla svårt att vara människa ibland?
MEN jag fortsätter att träna hårt inom min musik och dans så kanske det går över av sig själv...tänker nog för mycket antar jag. Ska börja ta livet lite mer som en axelryckning "Äh shit happends" med en gnutta bitterhet. Men vem kommer att må bättre av det?

Vi avslutar detta inlägg med ett tack till alla er som inte läser detta inlägg! TACK!

Inga kommentarer: