16 oktober 2008

Är huvudet dumt så får kroppen lida....

Det är väldigt sant!! Men samtidigt klingar mina öron av "Det man gör ofta blir man bra på!". Men saken är den att jag har blivit sjuk, kände de redan i måndags när blicken inte följde med huvudets rotation. Sedan så blev jag lite bättre till tisdagen och tänkte att jag skulle träna och dansa och visst de gick ganska bra så varför inte vara med på dans lektionen på onsdags morgon, bara lite lugnt. Jo men visst lite lugnt, DET GÅR JU INTE!! Kroppen var inte med mig och allt gick sämre och sämre så jag tänkte "Hmm varför inte anstränga sig lite hårdare så kanske de blir bättre", dumt gjort! Sedan blev det sängen resten av den skoldagen. Varför lyssnar man inte på kroppens behov! Men iaf så är jag hemma idag och ska vila mig frisk så att jag kanske kan dansa på lördag:P Nej, man lär sig aldrig!

TYVÄRR! Så måste jag meddela att SVTS inslag om oss blev framflyttat från igår till på onsdag samma tid nästa vecka! SÅ ONSDAG V.43(nästa vecka) KL 22.30 ÄR DET DAGS ATT SLÅ PÅ TV:N PÅ KANAL 2 OCH KOLLA IN SVERIGES BLIVANDE ARTISTER!!!

Nej nu är de dags att låta kroppen vila så att den blir frisk snabbt så att jag kan koncentrera mig på att lära mig allt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste ta det lugnt flickstumpa.. ;) Nu får du bli frisk tycker jag! :)
Massa kramar!
/ZLE