13 oktober 2008

En helt vanlig måndag?

Det har varit en näst intill perfekt helg!! Kom hem i fredags till pojkvännen där han stod och hade lagat mat och efterrätt och på bordet stod en blombukett till mig, rosor! Och JA han är världens underbaraste!!! TACK GUBBEN!! VILKET VÄLKOMNANDE!

Idag har det varit en annorlunda dag på Hola, SVT var här och filmade vårt uppdrag som vi fick förra veckan av dem att illustrera en bördkurs på ett estetiskt sätt, OCH det gjorde vi! DÄRAV BILDEN, om ni ser inslaget så kommer ni att förstå varför!!;)Det blev snyggt!! Lyckades även bli framröstad som talare för klassen när en intervju skulle göras, men det gjorde jag ju gärna, "Jag tänkte att det var bra!" Så nu får ni inte missa denna underhållande konst som sänds på SVT 2 på regionala EFTERSNACK Västernorrland kl 22:30 på ONSDAG!!!


Annars idag så var jag tvungen att gå och lägga mig mitt i en teaterlektion, jag känner att febern börjar komma över mig. Jag som ville göra så mycket den här veckan, men jag ska försöka trappa ner på tempot så jag blir frisk snart!


Tiden går fortare än aldrig förr just nu, redan v.42!!?? OJOJ Vill hinna med så mycket roligt men men tiden kommer att avslöja allt!

Inga kommentarer: