15 januari 2012

Söndag

Ibland så tycker jag att man vaknar med en deppig känsla på just söndagar, man vet att en ny vecka startar snart men var fan tog helgen vägen? Och denna söndag var inget undantag! Bestämde mig för att hänga hemma idag för att få mycket gjort och lite har jag faktiskt tagit tag i. Som tex packat upp alla tavlor och spikat upp, städat, förberett smutstvätten, limmat min byrå, Sorterat kläder till vinden och....ätit. Så vad kvar? Jo, tvätta, handla, laga mat och träna sång till morgondagens sånglektion och interpretlektion. Men någonting säger mig att inte min hyresvärd vill höra mig twanga igenom "I have a dream" men va fan! Man gör det man måste! Så snart är det mörkt ute och ser ut som regnet är på väg men jag e int bitter...eller? Imorgon börjar vi dagen med balett och fortsätter med jazz, sånglektion och interpret. Efter detta blir det gymmet. Men efter det så är det sängen som gäller!!

Nu: Tvättstuga!

2 kommentarer:

sanna sa...

Saknar dig <3

Anonym sa...

Glömt betalat 3!
Du är mejl! :)
/M.