3 januari 2012

Allt har en ände och korven den har två...

Tiden går fort när man har roligt! Nu har snart lovet kommit och gått. Det är inte riktigt så att jag är sugen på att åka tillbaka till Götet just nu och sätta igång och kämpa igen, men jag vet att efter en vecka där nere så är man på g igen. Men det är inte så att denna livsstil levs utan uppoffringar och just nu känns det förjävligt! Men vad ska man göra när man vill så mycket för sig själv? Livet bredvid är svårt att få, man kan inte ha kakan och äta den samtidigt...tydligen! MEN allt kanske löser sig i slutändan. Det är vad jag hoppas på. Men jag har ingen aning om hur allt kommer att gå, men visste jag det så vore det roliga med att faktiskt leva borta.

However, jag har några dagar kvar i Svallet och jag försöker njuta av ledigheten men jag vore ju inte mig själv om jag inte stressade upp mig i onödan för dumma saker, så det är det jag gör just nu. Men jag är inte helt dum i huvudet, jag har fått mycket vila detta lov. Andats, sett gilmore, umgåtts med familj och vänner, festat, skrikit över att jag inte fattar allt på min iphone och ignorerat om allt som är jobbigt att tänka på =D Duktig flicka! Snart så är det dags att förbereda mig inför morgondagen då det är dags att jobba och tjäna lite pengar=)

Det kommer lite diverse bilder inom kort från mitt vintriga lov=)

Inga kommentarer: