28 januari 2012

Fan, en fin vecka i skolan!

Detta har varit en riktigt bra vecka i skolan! Jag har gett allt på danslektionerna och jag blir ju helt slut men orkar desto mer efter varje gång. Jag har fått flera fina kommentarer om min dans denna vecka som jag inte var bered på, men som alltid uppskattas=) Jag är nöjd att jag har kunnat varit 100% i skolan i huvudet! Även hunnit simma lite, varit på gymmet och sjungit som fan! Håller just nu på att hitta min belting klang, nått som inte kommer helt naturligt för mig men som jag börjar hitta mer och mer. Veckan som kommer nu är första veckan som vi får börja ta kvällskurser och då är tanken att jag ska testa en del kurser. Som hiphop, tåspetsen, modernt och lite till;) Får se hur mycket jag kommer orka men det är planen att köra hårt!

Igår så var det en härlig fredag, jag och flickorna var på afterwork och sen en spontan biljard runda. Fy vad länge sen det var man spelade biljard! Jag fick in några riktigt fina stötar!=) Nu vill jag även spela bowling nån dag!

Ikväll blir det lite vin och föreställning och imorgon till skolan för att preppa inför måndagen.

Men just nu tänker jag ligga i min säng i min nya onepiece med skolans fina trycka på ryggen och se på min nya favorit serie, "Californication".

PÖSSS


Inga kommentarer: