8 januari 2012

Göteborg...

Jaha då var man återigen i Göteborg och lägenheten stod kvar utan synliga skador. Var ytterst effektiv efter min 7,5 timmars tågresa igår och satte igång att ta ner julgrejs och satte upp nytt, städade, skruvade och hade mig. Nu är det egentligen bara nya soffan och lite tavlor på väggarna så är jag klar med inflyttning. Får se hur länge man blir kvar...

Jag var även och köpte mig en matta på....hör och häpna LIDL! Den blev kanoners framför mina kuddar på golvet som just nu föreställer en soffa.

Imorgon börjar skolan och jag har nyss övat "Does your mother know" inför morgondagens interpretlektion. Måste även sätta igång med lite manus inlärning men fastnade tyvärr i soffan tittandes på Mamma Mia.

Ja och så lever jag mitt fascinerande liv just...
Saknar Sundsvall, mitt hjärta verkar inte ha kommit med i resväskan tillbaka till Göteborg. Saknar alla fina människor som har fyllt mig med värme i nästan 3 veckor. Vad skulle jag göra utan er?!!

Inga kommentarer: