30 januari 2012

Måndag...

Det gick inte så jävla bra på interpreten idag! Jag var inte riktigt närvarande och mesade kanske lite men hann aldrig känna efter. Fattade inte att det gick dåligt fören långt efteråt, MEN! Va fan! Man kan ju inte alltid vara på topp! Det är iaf vad "dom" säger. Tanken är ju att lära sig av misstagen och komma igen med nya krafter. Så nästa vecka blir det bättre. Inget jäkla mes!

Har gått och blivit förkyld dessutom! Jag hade värsta planerna i dansen denna vecka men dom får vänta till nästa tror jag. Jag kom hem kl kvart i sex idag, har nog inte varit hemma så tidigt sen ja, jag vet inte när. Gick och la mig på en gång och sov sen i två timmar. Vaknade av att syster tyckte jag skulle äta lite middag, hon är bra fin hon=) Så nu med allt snor i hjärnan sitter jag i min nya soffa och funderar över min dag. Saken är nog den att det var en ganska bra dag, om man inte ska vara allt för hård mot sig själv!

Så tack och bock för mig!

Inga kommentarer: