9 juni 2010

snart så....

Skolan är slut, lägenheten är en röra av kartonger och BA audition är på söndag. Jag måste säga att jag försöker vara positiv och hard core just nu men jag känner att oddsen är lite emot. För en vecka sen gjorde jag illa foten och idag testdansade jag, det gick sådär och ont gjorde det. Låtarna är halvklara med stageing och teknik och monologen skulle behövas hittas mer roll. Så....känner jag att jag kommer kunna visa det bästa från Therese Broberg, nje...eller så kommer jag det och just nu sitter jag bara och gnäller. Men man vill verkligen visa allt och vara på topp men jag kan inte lova att det kommer inträffa. Man får en låt på sig och några diagonaler att visa upp sig första dagen så då gäller det att man rockar och just nu känner jag mig ytterst medioker. Vill kämpa, inte ge upp innan man nått startlinjen det är bara så svårt just just nu. men va fan man får fejk it til you make it! Så går det ju till i arbetslivet också. Okej Therese Skärpning!!!! NU KÖR VI!

Inga kommentarer: