27 maj 2010

Inspiration av Niklas Andersson!

Musikalartisten Niklas Andersson, gammal M1:a, var hos oss idag och jag måste säga att jag har aldrig träffat en mer ödmjuk man. Härlig person med mycket humor och massa talang. Jag tror båda tjejerna och killarna blev lite fnittriga av honom;) Hahaha. Vi hade sångworks med honom och han var otroligt positiv och för att citera honom från dagen så ni får ett grepp om detta: "Fånga dagen" ,"Drömmar kan slå in"! Och när det kommer från en som både arbetat i Sverige och i London och har haft drömroller så blir man väldigt inspirerad. Han sjöng även för oss och det blev ståendeovationer!! GRYMT JÄKLA BRA! Imorgon kommer han tillbaka för att se vår nerkortade musikal som vi ska göra för sökandes till vår utbildning:)

Ja, det är sökning i helgen och det betyder att det är 1 år sedan jag stod i deras skor och var grymt nervös och laddad! Så jag hoppas jag kan vara till någon hjälp för dom imorgon:D

TILL ELIN: HEj!=) Jag hoppas du hinner se detta innan lördag. Tack för dina fina ord! Det enda som är viktigt att tänka på är att visa vem du är. Våga visa vem du är!:) Din personlighet! Visa att du vill detta och gör ditt bästa hela tiden så kommer det gå skit bra!!!! Var ödmjuk och känn dig lugn och trygg för jag lovar att lärarna är underbara människor allihopa:) LYCKA TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom fram och hälsa på lördag om du känner igen mig från korten=) Jag spelar den norrländska luffaren i början;)( Allt jag kan säga;))

Ska snart lägga upp bilder från min sista tid här på skolan men känns just nu så deppigt. Idag är det en vecka kvar och jag fattar det inte riktigt. jag är nog den tröga sorten. Jag kommer sakna alla så grymt mycket och den här utbildningen, det privilegium det är att få gå här. Samtidigt är jag lite stressad inför min sista audition om två veckor. Vill vara på topp! Måste även börja flyttpacka! Varför kan jag inte ta med min underbara lägenhet till Göteborg!!!!!!!!!!!!!

GOD NATT!!!=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att hör du har så mycket energi ,, lyckai Göteborg, ialf så ska en vän göra adution i Bjärnum ,, Hur många kommer ?? ja ska inte berätta de typ sterssar henne ,, kör hårt ,, vänner ! H!

Elin sa...

Tack Therese, jag hann läsa det innan jag åkte och det hjälpte:) Hade jätteroligt och kände mig nöjd med alla proven också, fast nu när man väntar börjar man ju tvivla..:( men var egentligen väldigt nöjd, så det ska jag bara komma ihåg!

Och tack för den fina showen ni gjorde i början, ni är så jävla duktiga allihopa, det är nånsorts kollektiv asbrahet över er alla, som ni blivit doppade i honung eller nåt:) älskar din dialekt btw! tyvärr hittade jag dig inte sen efteråt så jag kunde inte hälsa:(

tack för peppen och lycka till med audtionen du har kvar! kram, Elin