24 juni 2010

Då är man 22 år=D

Dagen gick fort, morgonpromenad, jagade av stor geting, baka tårta, jobba, firas av underbara familjen och så var det klart!:D Det blev en varm och fin dag och jag trodde i vintras att jag skulle fylla 23 i år, tills min bror rättade mig och sa att jag inte ens fyllt 22 än. Hahaha börjar jag bli så gammal??!:P

Tack för alla gratulationer idag och fina presenter!

Nu är det midsommar imorgon och då blir det mys i stuga:D Yatzyt ska såklart med;)

GLAD MIDSOMMAR!!!:D


Moster Birgitta, pappa och Gun-Britt har riktigt roligt:)


Mina underbara syskon!!


Dags att öppna present!;)


Jag och fina mammsen!!!:D


Hela familjen samlad:) Dom sjung även väldigt fint, tre verser och allt;):)



1 kommentar:

Anna sa...

Mysgumman min! Tänk att du har blivit så gammal ;P hihi Glad midsommar <3