17 juni 2010

Tiden på M1an är slut och sommaren är här!

Nu är sommaren här!!! Jag är kvar i Bjärnumm men på lördag är det hemdags=) Idag har jag försökt underhålla mig med flyttstäda, packa, scrubs, promenera och fixa bloggen. Så vad göra nu? Se Gilmore girls troligtvis. Jag är förväntansfull över sommaren och hösten. Det ska bli underbart att få vara med min familj och vänner i Sundsvall i sommar men jag saknar redan mina Bjärnum vänner. Nu börjar jag fatta att detta är på riktigt, vi har slutat.....

Mina sommarplaner är att springa och träna, sjunga, jobba, umgås med vännerna och familjen, festa, vara spontan och flytta en hel del:P Jag ser fram emot detta. Känner mig redan full av energi:D Ni osm känner mig vet att jag inte är så bra på att vila och sitta ner så jag kommer nog bli rastlös i sommar men det hjälper mig att att hitta på saker jag kan planera, sätta upp mål:P Så konstig är jag.

Jag informerar när det blir officiellt hur det blir för mig i höst, men beskedet är något som får mig att sucka av lycka!;)

1 kommentar:

Anna sa...

I sommar blir det dansa i neon som gäller ;P