18 juni 2010

JAG KOM IN!!!

Nu är det klart!!! Jag har kommit in på Performing Arts School!!!!!!:D
Längtar!!! Vi är värsta sköna gänget från klassen som ska gå och vi kommer bli grymma!!!

Så här ser 1a året ut:

Årskurs 1
Teater 6 tim/vecka (halvklass)
Musikal 1,5 tim/vecka (halvklass)
Interpretation 1,5 tim/vecka (halvklass)
Individuell sång 40 min/vecka (gemensamma lektioner vissa veckor)
Körsång 2 tim/vecka
Röst och tal 3 tim/vecka, (uppdelat i mindregrupper)
Klassisk Balett 3x1,5 tim/vecka (1 lekt halvklass under HT)
Jazz 3x1,5 tim/vecka (1 lekt halvklass under HT)
Stepp 2x1,15 tim/vecka
Coaching dans 1x1,5 tim/vecka
Träningslära 1x1,5 tim/vecka


HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Så nu kan jag pusta ut och njuta av mitt svar.

Det ska bli så skönt att vara på ett ställe i tre år och sen vara utbildad artist när detta är klart och att jag sedan är klar för arbetslivet.

Mitt mål har länge varit att gått en artistyrkesutbildning och nu har jag äntligen nått det målet! Så drömmar kan slå in om man kämpar och vill!!!!:)

Lycklig!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis önskar Kickis mamma!